Grąžinimas ir garantijos

Grąžinimas ir garantijos

Jeigu Jums netiko ar nepatiko užsakytų ir pristatytų prekių spalva, modelis, dydis ar kiti parametrai – galite grąžinti ją mums!
Kokybiškas prekes grąžinkite tokiais terminais ir tvarka:
Informuokite mus el.paštu e-hummel@hummel.lt per 5 (penkias) darbo dienas po užsakymo gavimo apie pageidavimą sugrąžinti kokybišką, bet netinančią prekę;
Kokybišką prekę grąžinkite per 14( keturiolika) dienų kalendorinių dienų nuo jų pristatymo dienos atnešdami į salonus, atsiųsdami paštu arba per kurjerius nurodytais adresais:
UAB hummel LT, Šiaurės pr. 3A, 49188 Kaunas (kontaktai ir darbo laikas čia)
UAB hummel LT, Olimpiečių g. 17, 09200 Vilnius (kontaktai ir darbo laikas čia).
Grąžinama kokybiška prekė grąžinimo metu turi būti:
 originalioje tvarkingoje pakuotėje;
nesugadinta;
nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
 tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta iš Pardavėjo.
Grąžinus kokybišką prekę ji gali būti:
Per 3 (tris) darbo dienas keičiama į alternatyvią prekę. Tokiu atveju Pirkėjas apmoka naujos prekės išsiuntimo išlaidas ir prekių kainos skirtumą, arba
per 3 (tris) darbo dienas sugrąžinami sumokėti pinigai.
Kokybiškos prekės pristatymo Pirkėjui bei grąžinimo Pardavėjui siuntimo išlaidos Pirkėjui nekompensuojamos.

Jeigu atsiųsta Jums prekė yra netinkamos kokybės arba per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų išryškėja gamyklinis brokas – galite grąžinti ją mums.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217 bei žemiau nurodyta tvarka:
Informuokite mus el.paštu info@aviliukai.lt per 5 (penkias) darbo dienas po užsakymo gavimo arba nedelsiant išryškėjus gamykliniam brokui (bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po prekės gavimo) apie pageidavimą sugrąžinti nekokybišką prekę;
Nekokybišką prekę grąžinkite per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo jų pristatymo dienos atnešdami į salonus, atsiųsdami paštu arba per kurjerius nurodytais adresais:
UAB hummel LT, Šiaurės pr. 3A, 49188 Kaunas (kontaktai ir darbo laikas čia)
UAB hummel LT, Olimpiečių g. 17, 09200 Vilnius (kontaktai ir darbo laikas čia).
DĖMESIO! Visada paisykite gaminio skalbimo instrukcijų, esančių gaminio išorinėse bei vidinėse etiketėse, reikalavimų. Defektai ar kokybės pablogėjimas, atsiradęs dėl gaminio naudojimo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, ar dėl naudojimo nesilaikant instrukcijose nurodytų priežiūros reikalavimų, nėra laikomi nekokybiška preke ar gamykliniu broku ir jos negali būti grąžinamos taikant čia aprašytas prekių grąžinimo ir garantijų sąlygas.
Grąžinus nekokybišką prekę ji turi būti:
Ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas keičiama į alternatyvią prekę. Tokiu atveju Pardavėjas apmoka naujos prekės išsiuntimo išlaidas ir prekių kainos skirtumą, arba
Ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas sugrąžinami sumokėti pinigai.
Nekokybiškos prekės pristatymo Pirkėjui bei grąžinimo Pardavėjui siuntimo išlaidos apmoka Pardavėjas.
Iškilus kokių nors klausimų, susisiekite su "E-hummel"  konsultantais el. paštu e-hummel@hummel.lt arba telefonu +370 611 22167